Saturday, January 25, 2014

Buat Duit Dengan Formula Luar Biasa - Realiti atau Scam?

"FORMULA LUAR BIASA (FLB Pro) skim cepat kaya? / tipu?.../ scam?... Biar betul... habis yang aku tiap-tiap minggu ni dapat duit ni hasil dari mana?...hahaha... agaknya kau tipu diri kau sendiri kut?"... dan bukan saya sahaja yang mendapat faedah dari FLB Pro yang di lahirkan oleh Sdr. Mohd. Nizam Salimin ini, malah berapa ramai yang dah buat duit dari program ini. Banyak yang saya baca dalam feedback-feedback orang ramai dalam beberapa blog yang memberi pandangan negatif tentang Formula Luar Biasa ini dan saya juga mendapati banyak komplen-komplen yang agak negatif dalam blog-blog tersebut. Berikut adalah pandangan saya tentang komen-komen yang diutarakan di atas;
  • mereka ini  sebenarnya tidak faham tentang konsep perniagaan "Affiliate Marketing" itu sendiri (mereka tidak tahu "How It Works".
  • mereka tidak tahu produk yang ada dan perlu dijual
  • 'road-map' mereka kabur dan tidak tahu bagaimana hendak mulakan langkah pertama
  • tidak tahu apa yang patut dibuat 
  • mereka tidak tahu bagaimana cara nak promosi
  • mereka takut keluarkan modal kerana tak faham
  • ramai yang ingat bahawa program itu akan memberi duit secara otomatik tanpa berbuat apa-apa (goyang kaki) sedangkan goyang kaki itu hanya datang selepas anda mempelajari dan mempraktikkannya sehingga mendapat sekurang-kurangnya modal yang telah dikeluarkan
  • mereka ini malas belajar
  • mereka ini terlalu banyak bagi alasan
  • mereka ini tidak sabar.
"YANG BERJAYA ITU ADALAH YANG BERANI MEMPELAJARI, MENCUBA DAN MEMBUATNYA, DAN YANG TIDAK BERJAYA ITU ADALAH YANG BERANI MEMBUAT ALASAN UNTUK TIDAK BUAT APA YANG DIPELAJARINYA........."

Di sini saya akan buat sedikit ulasan mengenai Formula Luar Biasa Sdr . Mohd. Nizam yang dikatakan scam itu.

Apa itu Formula Luar Biasa Pro

Formula Luar Biasa yang diasaskan oleh Sdr. Mohd. Nizam Salimin ini memberi satu laporan lengkap mengenai bisnes gayapos yang terbukti berkesan samada online mahu pun offline.


Untuk menjadi ahli, yuran yang dikenakan adalah sebanyak RM295.00 dan anda akan dibekalkan satu laman web yang telah dibina siap-siap(WEB MEMBINA LIST) oleh Nizam dan siap dilengkapi dengan sistem autoresponder yang baik.


Apa yang anda perlukan hanyalah mencari jalan bagaimana anda boleh mempromosikan laman web yang dibekalkan tersebut.


Komisen akan diberi RM100 bagi setiap jualan dan RM50 lagi untuk jualan 2 tier di bawah anda.


Sdr. Nizam telah memberikan saya idea bagaimana untuk menjana pendapatan sehingga umur bersara saya nanti. Banyak ilmu yang saya pelajari dari Formula yang disyerkan dan ia dalah batu loncatan kepada saya bagi melangkah lagi jauh dalam perniagaan internet pada masa akan datang. FORMULA LUAR BIASA Pro memberi anda informasi yang padat dengan ilmu, cara dan rahsia-rahsia tersembunyi bisnes gayapos, software-software untuk perniagaan internet malah mengajar anda untuk menjadi usahawan internet. Berikut adalah sedikit penerangan mengenai FORMULA LUAR BIASA Pro yang dibahagikan mengikut produk-produk berikut:-


1. Formula Luar Biasa - Laporan hebat yang menerangkan secara terperinci rahsia menjana wang ribuan 

ringgit sehari cara mudah secara sambilan dari rumah. Anda hanya perlu laksanakan sahaja, caranya diterangkan secara TERANG oleh Nizam dalam bentuk hardcopy dan juga sofcopy (CD) yang dihantar terus kepada anda dan ia memakan masa lebih kurang 7 hari untuk sampai ketangan anda. Jadi anda harus banyak-banyak bersabar selepas membuat pembayaran.

2. CD Ekslusif - Di dalam CD ini mengandungi 2 bahagian iaitu;-

  • Pertama Promosi Internet - anda akan diberi laporan sulit promosi secara online dengan cara yang tepat.
  • Kedua Promosi Gayapos - yang mana beberapa surat power dibekalkan untuk anda promosikan. Isteri saya pun telah turut serta membuat Promosi Gayapos ini dan sekarang kami  2 anak perempuan kami yang belajar di IPT juga membuat benda yang sama bagi menampung segala perbelanjaan mereka.
3. Bonus Formula Luar Biasa - Bonus-bonus ni anda boleh cetak dan jual dan ambil 100% keuntungan. dua bonus diberi iaitu Bonus eksklusif CD-ROM 39 Rahsia Duit dan juga Sistem RM750 Sehari & Empayar Jutawan.


4. Bonus PRO - Yang ni untuk rujukan anda dalam mencari sumber pendapatan anda sendiri.


Pada awal menyertai Formula Luar Biasa ini, saya juga agak keliru dah sukat memahami malah ia mengambbil masa hingga sebulan untuk saya mempelajari kaedah yang di kongsi oleh Sdr.Nizam. Sebenarnya terlalu banyak yang diberikan oleh Sdr. Nizam sehingga kita tak tahu bagaimana nak bermula. Saya sendiri banyak membuat research sehinggalah mendapat hala tuju yang betul bagi mempromosikan Formula Luar Biasa ini. Saya akan kongsikan beberapa artikel mengenai Pemasaran dan Jualan supaya pembaca boleh memahami kaedah pemasaran terutama sebagai affiliate marketer di alam cyber ini.


Terpulang pada pandangan masing-masing tapi bagi saya Sdr. Nizam yang saya kenali semenjak tahun 2009 melalui e-marketing beliau, telah mencipta satu FORMULA yang telah mengupas suatu bentuk kuasa pemasaran yang begitu efektif. Saya amat bersyukur kerana Formula Luar Biasa ini betul-betul membuka minda saya dalam perniagaan di internet


RM295 tak berpadanan langsung dengan ilmu dan bahan-bahan yang diberikan oleh Sdr. Nizam dan Insya’allah jika dipratikkan secara serius ia akan membuahkan hasil yang lumayan malah UNLIMITED. Biasanya kita terlalu kedekut untuk mengeluarkan duit untuk ilmu namun sanggup berhabisan duit dengan benda yang tak berfaedah;- 


* Harga Rokok Sekotak RM 12.00 X 30 hari    = RM360.00 sebulan.
                                RM360.00 X 12 bulan = RM4,320.00 setahun      

Apa yang anda dapat dengan pelaburan RM4,320.00 sebulan di atas berbanding RM295.00 sekali seumur hidup yang boleh menjana pendapatan anda sehingga RM90,000.00 setahun?.

* LAGI MAKLUMAT LANJUT FORMULA LUAR BIASA


Ringkasnya, Sebagai Ahli FLB Pro Anda Akan Memiliki Kelebihan Ini DiInternet:

#1 = Link Pengedar Khas Eksklusif!!

Setelah kajian intensif, laman web yang dibekalkan ini mampu membina list untuk anda 24 jam sehari. List adalah mereka yang berminat dengan apa yang anda tawarkan. Setakat ini, lebih 60,000 list telah dibina dengan web ini dan meningkat! Jadi misi utama anda ialah membawa seramai trafik (pelawat) klik link anda, itu sahaja. Saya akan dedahkan kepada anda 3 teknik pros membawa trafik dengan senang!


#2- Autoresponder Yang Berikan Maklumat & Mesej Jualan Kepada List Anda Secara Automatik! 

Selepas anda membina list dengan web tadi, sistem akan membuat followup secara automatik. Jangan risau, semuanya telah saya siapkan untuk anda! Jadi anda hanya tumpukan membawa trafik ke web sahaja dan sistem akan mengambil tugas seterusnya!

#3- Komisen lumayan FLB Pro untuk anda - 2 tier:

Peringkat 1: RM100 x 20 orang = RM2,000!

Peringkat 2: RM50 x 20x20 orang= RM20,000!


#4- Komisen Untuk Produk-Produk Baru Mega Strategy dan ahli FLB Pro yang lain! 

Anda boleh menjana komisen untuk produk-produk baru dari semasa ke semasa samada produk anda sendiri, ahli flb pro yang lain atau Mega Strategy.

#5- Anda Mendapat Produk Hakcipta & Bonus Kilat Bernilai Ribuan Ringgit! 

Jual dan simpan 100% wang kekocek anda! Bonus Kilat siap sedia untuk didownload selepas bayaran disahkan!

#6- Berpeluang Menjana Komisen RM500 Setiap List Dengan CD PLR! 

Komisen kedua untuk anda jika list anda upgrade! RM500 sehari bermakna RM15,000 Sebulan!

#7- Joint Venture Dengan FLB Pro Dengan 100,000 List!

Tak perlu susah cari prospek. Anda boleh jual produk anda secara JV dengan semua ahli FLB Pro! Walau hanya 1% pesan, anda mampu menjana RM20,000K ~ RM50,000 sekelip mata! 


SAKSIKAN VIDEO 
DI BAWAH:











9 comments:

  1. saya dah join FLB Pro ni..9 hari yg lepas.dn sya da mula promosikn link sya..tpi smpai sekarang sya blum dapat pun ebook formula luar biasa nii...mmg lmbat kew???

    ReplyDelete
  2. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  3. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  4. saya masih menunggu website seperti yg dijanjikan oleh mohd Nizam...... sudah hampir sebulan...... sawlihim 0136043241

    ReplyDelete
  5. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  6. Saya baru je bayar tak dapat lagi ebook dll, so far mcm mana flb pro ni? Mmg boleh buat duit ke?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sama juga bro. Dh berminggu tunggu takde apa2 berita mengenai penghantatan produk? Email pun takde reply. Hurnmn. Tkpe tunggu jap lag I.

      Delete
  7. saya pun sama dah bank in, bila buat send hantar borang, x boleh error, saya pun x tahu nak buat apa

    ReplyDelete